KLANTENDIENST

Veelgestelde vragen


HOE WERKT HET RETOURNERINGSBELEID?

We hebben een retourneringsbeleid van 90 dagen. Je hebt dus 3 maanden de tijd om een zonnebril die je niet wilt te retourneren. Deze periode gaat in de dag na de dag van ontvangst van de goederen. De goederen moeten verkeren in dezelfde staat als waarin je ze hebt ontvangen.

IS MIJN RETOURNERING AANGEKOMEN?

We sturen je een e-mail zodra we het door jou geretourneerde product ontvangen. Bel met onze klantenservice, 01793 746546 (9:00 tot 17:00, Ma-Vr), als je het idee hebt dat de retournering te lang duurt. We helpen je graag.

KRIJG IS ALLES TERUGBETAALD?

Ja. We brengen niets in rekening voor de terugname. En we brengen ook geen kosten voor de verzending van de zonnebril in rekening als je ervoor kiest om de zonnebril te retourneren. We vragen je alleen om de zonnebril te retourneren in exact dezelfde staat als waarin je deze hebt ontvangen. Binnen 15 dagen moet je de terugbetaling op jouw bankrekening kunnen zien.

IK WIL EEN ZONNEBRIL VOOR IEMAND ANDERS. WAAR MOET IK VOOR KIEZEN?

Een zonnebril is een schitterend cadeau en dankzij onze gratis levering, gratis retournering en retournering binnen 90 dagen wordt een zonnebril voor iemand anders kopen risicovrij. We kunnen je helpen om het juiste montuur te vinden voor degene waarvoor je de zonnebril koopt, ongeacht of dit voor een bepaalde gelegenheid of sport is, of als je zelf geen keuze kunt maken tussen twee of drie monturen. Neem contact met ons op en praat met onze klantenservice. Je kunt ook een bezoek brengen aan de website voor meer informatie over gezichtsvormen.

WAAR IS MIJN BESTELLING?

Alle bestellingen binnen het Verenigd Koninkrijk worden verzonden met UPS. Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je de traceergegevens.

HOE WERKT HET ANNULERINGSBELEID?

Ons systeem is ontwikkeld om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en verzenden. Hierom hebben we weinig tot geen tijd om bestellingen te wijzigen of annuleren.

Binnen een uur nadat je de bestelling hebt bevestigd, kun je contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen aan ask@sunglassesshop.com of te bellen met 01793 746546 (9:00 tot 17:00, Ma-Vr), om te kijken of we jouw verzoek kunnen inwilligen. We kunnen je echter niet garanderen dat een bestelling gewijzigd of geannuleerd kan worden.