KLANTENDIENST

Veelgestelde vragen


Wat zijn onze voorwaarden?

U kunt de algemene verkoopsvoorwaarden onderaan de pagina vinden.

Zijn de zonnebrillen echt?

Wij zijn een erkende dealer en ook een van de marktleiders op het gebied van zonnebrillen. Onze artikelen komen direct van onze leveranciers. Af en toe hebben we 'end of line' of exclusieve producten. Voor het controleren op authenticiteit verwijzen wij u graag naar de website van o.a Oakley en Ray-Ban. Op deze websites staan wij als officiële dealer vermeld. Door een goede relatie met de fabrikanten kunnen wij brillen tegen scherpe prijzen leveren. We hebben ook onze eigen zonnebrillenzaak in Engeland.
Al onze producten worden geleverd met een garantie van één tot twee jaar. Wij hebben absoluut niets te verbergen en zullen alles doen om u te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.

Wat is het retourbeleid?

U heeft 30 dagen tijd om uw bestelling eventueel te retourneren. Wij ontvangen graag het artikel in dezelfde conditie zoals wij die verzonden hebben.

Als u een bestelling wilt annuleren kunt u ons telefoneren op 0800 0225 895 of stuur een mailtje naar nl@sunglassesshop.com. Er staat ook een retourformulier op de website die u kunt invullen nadat u de bestelling ontvangen heeft. Bij retourneren zijn verzendingskosten voor uw eigen rekening. Als u een bestelling wilt annuleren die wij al verstuurd hebben, verzoeken wij u deze in de verpakking te laten en zodra deze is ontvangen zo snel mogelijk aangetekend naar ons terug te zenden.

Zonnebrillen met korting zijn ook inbegrepen in het 30-dagen retourbeleid.

 

Is de betaling veilig?

De betaling is erg veilig bij de Sunglasses Shop. Wij maken gebruik van de beste internet beveiliging die er voor internet bestaat, namende Thawte. Alle gegevens zijn versleuteld door de SSL 256-bit beveiliging. Uw bankkaart gegevens worden met niemand gedeeld en wij kunnen ze ook niet zien, u kunt met een gerust hart uw bankkaart gebruiken. In de web browser ziet u een symbool van een gesloten slotje dit laat zien dat u veilig uw aankopen kunt doen.

Hoe weet ik of een zonnebril op voorraad is?

Bijna alles wat via onze website te vinden is, is meestal op voorraad. Dus op het moment dat u een bestelling plaats is deze meestal direct verzendbaar. Onze website laat ook zien of wij de zonnebril die u zoekt op voorraad hebben. 

Blijven mijn persoonlijke gegevens veilig?

Alle persoonlijke gegevens zijn veilig. U kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Wij maken deel uit van de MyOptique group van brillen bedrijven, die u diensten kunnen aanbieden van andere merken.Klik hier voor meer informatie hoe we uw informatie gebruiken.

Heeft u mijn retour product ontvangen?

Zodra wij het product retour hebben ontvangen laten wij u dat weten. U kunt ook uw track en trace nummer gebruiken om te zien waar je pakket is. U kunt ons altijd contacteren als u hulp nodig hebt.

Krijg ik mijn geld terug?

Ja. Zolang we de zonnebril in dezelfde conditie terugkrijgen zoals wij die verzonden hebben zullen we ervoor zorgen dat u uw geld terugkrijgt. Het bedrag zal binnen 7 werkdagen terug op uw rekening staan.

 

Welke maat moet ik kiezen?

We hebben heel veel zonnebrillen en maten verschillen per individu. Als er drie maten verkrijgbaar zijn voor een model kiezen de meeste klanten een medium maat. Als u nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen uw graag verder. Contact ons via het nummer: 0800 0225 895

Ik wil een zonnebril voor iemand anders kopen. Welke moet ik kiezen?

Een zonnebril is zeker een mooi cadeau. Wij hebben niet alleen verstand van lenzen en zonnebrillen maar kunnen u ook adviseren. We helpen u graag bij het vinden van een zonnebril die u als cadeau wilt geven. Als u tussen de verschillende modellen niet kunt kiezen kunt u gerust contact met ons opnemen. Op onze website vindt u ook informatie over gezichtsvormen, zonnebrillen voor verschillende gelegenheden en wat u aan iemand als cadeau kunt geven.

Worden de producten geinspecteerd vóór ze verzonden worden?

 Wij inspecteren álle zonnebrillen vóór ze verzonden worden. Dat is dan betreffende de glazen, de schroeven en neussteuntjes zodanig dat die in perfecte conditie bij u toe toekomt.

Waar blijft mijn bestelling?

Bestellingen worden via UPS en Royal Mail verstuurd. Bestellingen onder €100 worden met Royal Mail, zonder een trackingnummer verzonden. Levertijd kunnen van 7-14 werkdagen in beslag nemen voor levering naar Europa. Bestellingen boven €100 worden met UPS verzonden en hebben een track en trace nummer. De levertijd binnen Europa ligt tussen de 3-5 werkdagen. Mocht er toch een probleem zijn met uw bestelling dan zullen wij contact met u opnemen. 

Wat als er iets mis is met mijn product?

Wij zorgen ervoor dat onze producten in topconditie zijn en gaan ervan uit dat er niets mis is met onze producten. Maar mocht er toch een probleem zijn dan kunt u altijd contact met ons opnemen via nl@sunglassesshop.com of via het nummer 0800 0225 895

Heb je een zonnebrillenzaak?

Ja, wij hebben onze eigen winkel in 'sunny Southend-On-Sea' in het Verenigd Koninkrijk.  Dus als je ooit in de buurt bent kunt u hier terecht om onze verschillende modellen te passen. Wij heten u van harte welkom. Anders kun je natuurlijk 24 uren per dag terecht bij de online shop.